luni, 17 iulie 2017

CEA MAI SIMPLA RETETA DE INGHETATA VEGANA



Clar, nu e vara fara inghetata! Si cum tanjeam dupa aromele clasice ale inghetatei de ciocolata, sau de nuci, sau de caramel, am improvizat rapid cea mai simpla reteta, care cuprinde toate aceste arome, si face fata celor mai pretentiosi iubitori de inghetata:

Pentru aceasta minunatie aveti nevoie doar de 4 ingrediente:
  • 2 banane bine coapte, preferabil congelate in prealabil (fara coaja);
  • o mana de nuci maruntite;
  • 1 lingura faina roscove sau cacao bio;
  • 1 lingura cu varf unt de arahide.

Amestecam toate ingredientele in blender (cu exceptia nucilor, pe care le adaugam la sfarsit sau aproape de sfarsit, ca sa ramana bucatele), apoi dam compozitia rezultata la congelator pentru cca 3 ore.
Sau, pentru pofticiosi, se poate consuma oricand si oricum :)



Este o inghetata deosebit de gustoasa si in acelasi timp consistenta. Datorita untului de arahide, care este suficient de onctuos, inghetata nu va face ace de gheata. 
 Merge servita cu niste fructe alaturi sau cu bucatele de chec cu gust intens de cacao.


Poate vrei sa incerci si inghetata pufoasa de zmeura!

2 comentarii:

  1. Nu e nevoie si de putina apa? Eu am facut dupa reteta insa blenderul meu s-a cam blocat. Am pus putina apa si a mers. Oare belnderul meu nu e destul de performant? Multumesc! Abia astept sa vad cum iese, acum e la congelator

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua. Daca blenderul dvs nu vrea sa mixeze fara apa, puteti folosi un mixer cu picior pentru pasat. Folosirea apei in reteta va duce la formarea acelor de gheata. Puteti inlocui, eventual, cu lapte de cocos din cel la conserva, cu grasime min.18%.

    RăspundețiȘtergere

SALATA "FULLY LOADED" - Exotic Style

                      Dragii mei, nu ma pot abtine sa nu impartasesc cu voi cea mai noua descoperire culinara din domeniul vegetalelo...